Επισημασμένη ανάρτηση

Τί είναι αυτός ο ιστότοπος

Μια πηγή για τις προφητείες και τα οράματα σχετικά με όσα θα συμβούν στα επόμενα χρόνια.

Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Ρωσικός Άγγελος


Είδε η 'γριούλα' οπως τα περιγραφεί η ίδια:

"Αλίμονο, αλίμονο, αλίμονο... Βλέπω σαν να 'ρχονται πυκνά μαύρα σύννεφα... Αυτά τα σύννεφα ξεκινούνε μες απ' την έρημο, μια κόκκινη έρημο με πάρα πολύ άμμο μαζεμένη σαν φυσάει, και απλώνονται σιγά και βαριά πάvω απ' τη Ρωσία και τον κόσμο ολόκληρο... Είναι σύννεφα που βγάζουν από μέσα τους δαιμονικές μορφές που μιλάνε... Λένε λόγια εξωπραγματικά, ακαταλαβίστικα για τα ανθρώπινα αυτιά... Αλλά ύστερα πετάγεται ένα μεγάλο φως από τον βορρά και ξεπηδά από εκεί ο "Ρωσικός Άγγελός" μου, το παιδάκι μου που χάθηκε για πάντα εδώ για να σωθεί εκεί... Και ο "Ρωσικός Άγγελός" μου, μου λέει, τραγουδιστά αλλά απευθυνόμενος σε όλο τον κόσμο... Πως δεν θα πάει μακριά αυτός ο κυβερνήτης της "αγίας Ρωσίας"... Πως δεν θα πάει μακριά ούτε η γυναίκα που εξουσιάζει τους παλιούς Γερμανούς Τεύτονες και τη μισή Ευρώπη... Πως δεν θα πάει μακριά ο ηγέτης των νέων Τούρκων και Οθωμανών... Πως δεν θα πάει μακριά εκείνος που τον φυλάκισαν στην Τουρκία, σε ένα μικρό νησάκι, επειδή ήθελε να κάνει κράτος για τον λαό του... Πως δεν θα πάει μακριά ο άρχοντας που ηγείται των Ούγγρων, σηκώνοντας πάνω του τον παλιό μαγυάρικο σταυρό...
'Ολοι αυτοί θα φύγουν με αφύσικα αίτια στα επόμενα χρόνια, δεν θα αργήσει η αποκαθήλωσή τους... Θα συμβούν τότε φοβερά σημεία πάνω στον κόσμο μας... Η "αγία Ρωσία" μας θα υποφέρει κι αυτή τα πάνδεινα... 'Ερχεται μία ιαχή πολέμου, σαν να βγαίνει από στόμα χιλίων βαρβάρων... Η Χριστιανοσύνη θα κινδυνέψει, αλλά θα επέμβει την κατάλληλη ώρα ο ίδιος ο Χριστός για να την δοξάσει... 'Οταν ο παλιός λαός των Εβραίων θελήσει να φέρει τον Σωτήρα του, τότε εκεί που δεν το περίμενε κανείς θα έρθει ο Σωτήρας των παλιών εκείνων δοξασμένων Ελλήνων...
Αυτό μου είπε ο μικρούλης μου "Ρωσικός Αγγελος"... 'Υστερα τα σύννεφα χάθηκαν... Αλλά άκουσα φωνή παιδική, αυτή του "Ρωσικού Αγγέλου" μου, να μου λέει "Μητέρα, αυτή είναι η Μαύρη Προφητεία των αιώνων που έρχονται, μην φοβάσαι η επομένη θα είναι η Λευκή Προφητεία που φέρνει το καλό και μόνο"... Ύστερα ξύπνησα από το όνειρο... Αλλά ήταν σαν να μην επρόκειτο για όνειρο... Ήταν σαν να μην είχα αποκοιμηθεί ποτέ μου"...


Ελεύθερη Ώρα 6-12-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου